Sååå skööönt....

.....första Lördagen på länge som man inte är bakis :P uch vad hemskt det låter :P men det är den bittra sanningen....  Ja ja
Skulle juh gå på tjejkväll igår men Stina skulle jobba :( och ville så gärna träffa henne var så länge sen nu!

 Så jag drog på hockey isället.. helt impulsartat :P
Jag och Magnus åkte och såg Djurgården - Luleå och självklart vann djurgården!!

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av den sporten men fan vad kul det var :) blir en helt annan atmosfär när man är där och allt djubel man hör...
Självklart var vi helt slut efteråt så då blev det mat från ICA stop och ett glas rödvin :)


Magnus


Jag

Innan matchen tog vi oss ett glas :P sen var det toan som gällde HAHAHHA


Oj vad kul vi har :P


Lite trött faktiskt


Nice bra överblick fick vi !!!!!!

Hej så länge :)
kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0