Bristningar

 Fick lite dålig självkänsla för ett ögonblick.. Jag och min vän hade haft underbart ni vet vad :D haha och sen larvade vi runt oss och tog en massa nakenbilder på oss själva...
Jag la självklart in bilderna i datan och skulle snygga till dem...

Och vad ser jag ? Jo att jag har bristningar på benen.. har inte lagt märke till dem förut :S



Jag blev helt ställd och frågade min vän om han har lagt märke till dem... och det hade han tydligen  :(

Inatt drömde jag fruktansvärda drömmar om mina bristningar hahaha drömde att jag försöte skära upp dem och ta bort dem men det blev bara värre och värre ... såå hur gör man då för att få¨bort dessa?
Svar: Det går inte!!! Man får helt enkelt leva med dem!!!

Blääää inte kul men vad ska man göra?
Människor får helt enkelt tycka om mig för den jag är :P med mina  bristningar på köpet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0