Onsdag...

halloj i stugan hur mår ni?
Själv är jag mätt som en stor flodhäst.. har ätit sååå jävla mycket mat idag ... Nu måste jag banta i några veckor...

eller kanske gå till gymmet i morgon.. Först var jag på kurs med jobbet idag.. sjukt jävla jobbigt alltså!!! mentalt .. Vi ska lära oss att övervinna våra säljhinder.. och det är ju inte helt lätt.. det är ofta mycket djupa och plågasmma minnen som påverkar hur vi aggerar i olika situationer..

Det kan vara känslomessigt JÄTTE JOBBIT.. och man måste jobba hårt om man ska övervinna dessa hinder...


På väg till hotell Anglais i den stora staden


Alla vi :D


Anssan och Freddan


Sen var det vidare till min plast mamma och fira hennes 50 års dag

Hon fick pengar till att köpa häst sperma för! Pappa och Helena har stuteri


Helena 50 år


Helena och pappa

Alla i stallet hade tillsammans skrivit en sång hahahaha
okej ni kanske inte garvar men jag gör det ;) det lät inte vackert  :S

Sådär nu ska jag mysa med min hemliga dejt ;) som ni aldrig kommer att få reda på vem det är mohahahhahahah

Puss och kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0