Oj oj oj...

... Vad länge sen jag skrev här ;)
Men ibland vill jag jag hela världen ska veta vad jag gör och andra stunder vill jag bara sitta i ett hörn och bara gömma mig.. att ni inte ska veta vad jag gör eller vad jag tänker på!

Kan ni inte känna så ibland?

Idag är det som ni alla vet alla hjärtans dag och då ska man vara med sin käresta och tand om varandra inte sant?

Men nu är det juh så att jag inte har någon käresta och kommar att vara helt själv idag!!

 Men fan vad sköönt :) att bara få vara med mig själv som jag älskar mest av allt i hela världen :) och bara få rå om mig själv.. Tänkte faktiskt gå ner och köpa något gott att äta, en ansiktsmask och lite andra grejer bara för att rå om mig själv en stund :)
För vem älskar vi inte mer än oss själva?

Jag har alltid sagt

 För att du ska kunna älska andra måste du älska dig själv!

Eller

 Älskar du inte dig sälv. Hur ska du då kunna älska andra?

De människor som jag älskar mest av allt i hela världen är


Mig sälv såklart, Kristina Hultman, Anne mai och underbaraste Claire


Min bror Robin


Min mamma


Min pappa


Johanna Åberg (syster)


Cristin Berg


Mina brorsor Milton och Melvin

Morfar och  Helena finns där med någon stans  :)

Glad alla hjärtans dag <3

Puss och kram på er alla

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0