Helt återställd?

Vilken ROLIG helg jag har haft :D

I Fredags var jag hemma hos min Bästis hihi Stina och drack lite fööör mycket :S Fattar inte vad som hände!! Drack en flaska rose och sen var hjag borta... slutade med samtal som jag inte kommer ihåg och mycket annat..:S upps!


StINA OCH JAG


Stina och Joel <3


Linda



Jag

Lördagen vaknades upp i min säng med en liten dos av huvudvärk bläää!

Men det var bara upp och klä på sig och åka till personalfesten på Porslinshuset inne  i stan

Vi förade såklart en stund innan.. hos Ann:)


Jag, Carro och Ann


Stiliga pojkar ;)


Riktigt trevlig kväll!

Synd bara att maten var kall och smaka skit :( blä jag som knappt ätit på hela dagen att svulla! Självklart saknar jag det gamla gänget jätte mycket!!
Peter, Rogge, Mirjam, Niklas  och självklart Joel min stora stjärna ;)

Kanske därför Söndagen spenderades med fylle mat i sängen.. dock inte själv så det var ju trevligt :P

Ja livet är en FEST eller hur :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0