God morgon...

... när klockan är halv två :P Ja JAG ÄLSKAR MIN SÄNG.. Har bara legat å dragit och tänkt en massa tankar i den idag :)

Sååå sköönt. Snart blir det jobb till sent i natt...

Det är nackdelen med att jobba kväll.. det tär på ens privatliv.. när kompisarna är lediga ja då jobbar jag :S

Igår köppte jag nya underkläder :D det är alltid lika härligt. Jag köper nog mer underkläder än andvändbara plagg ;)

Varför är det så?? är det för att man känner sig ren och fräch hela vägen in?
 Dert tycker jag att ni alla ska göra ;)
Nåväl Nu när jag ska fotta och lägga ut bilderna här så hittar jag inte trosorna :S

Vart kan de vara ? Jag hade på mig dom igår med min hemliga dejt och nu är de bara försvunna :S
Jaja så här ser de ut i alla fall

Med ett tillhörande linne och svarta stay ups . Kan de bli finare :P
Man känner sig som en liten prinsessa!

Nu vill jag städa här hemma så vi ses sen :)
Pussar och kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0