Alla hjärtans dag :)

Så där ja.. Nu har jag verkligen tagit hand om mig själv:)

Först Solade jag och frågade om Majsan skulle me men hon lagade kärleksmat med Axel och Kikki så jag gick dit och åt istället efter solningen :) 

Det var grymt kul eftersom jag inte träffat Majsan på  jätte länge :D

Kött och potatisgratäng blev det :)

Efter detta har jag gjort Saker som får mig att må bra :) 

1. Ansiktsmask.  Julklapp



2. Badat. och tvättat håret med världens bästa balsam :) 269 kr säljs endast på utvalda hårsalonger.



3. Epillerat benen Julklapp (skit bra grej som rycker upp alla hårstrån frånroten)



Och slutligen 
4. Köpt blommar till mig själv från mig själv :)



:D
Nu måste jag sova :P det borde jag ha gjort för länge sedan...

Imorgon ska jag på sälj utbildning på ett hotell inne istan :) det ska bli skit roligt hoppas jag! 
Utveklas lite  så klockan 6 ringer kl..det är iof mindre kul:s

Kram och <3 på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0