Jag vill bara skrika!....

..... Är så jävla  krängt, ledsen, arg, besviken, frustrerad, bordgjord, you name it! Hur i helvete kan jag vara så dum i huvudet som litar på han!
Lita på han som faktiskt från första start inte gått att lita på! Han som från start  ljugit, gått bakom ryggen, hittat på. Allt för att få ligga så mycket som möjligt så ofta som möjligt.

Har ni kännt den där kännslan någon gång, Att det gör ont i hela kroppen, i hjärtat och ända in i skälen? Ända in i benen!
Jag förstår inte hur jag lyckas? Först Sebastian sen Niklas sen J*** och sist men inte minst detta äckliga avföringsprov till så kallade man! Det ända du tänker på och med är kuken, Skiter fullständigt i andras människors kännslor..
Man fixar och donar, tar hand om, ställer upp, ligger vaken på nätterna, lagar mat, bjuder på vin.
Blottar hela min själ, min tillit Ja hela mig! Och du pissar på mig som värsta förnedringsritualen
Nog att både sebastian äcklet och praktarslet Niklas sårade mig något så fruktansvärt
Men du tar fan priset!

Uch jag vill inte ens att du ska ta i mig med tång! SÅ äcklad är jag!

Grattis till första pris i förnedrings cuppen 2011 Vi önskar dig lycka till i framtiden och din framtida kariär

Nästa tävling går av stapeln 23/5 2011 den heter världen äckligaste man.





Kommentarer
Postat av: Jen

Kommer till Åkersberga på skärtorsdagen och stannar hela påsken vad sägs som en träff bara du och ja? Kram

2011-04-05 @ 12:47:35
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Absolut darling låter jätte trevligt :D

2011-04-05 @ 22:36:48
Postat av: jenny

stor kram på dig gumman. alla killar är lika dana i slut ändan.

2011-04-06 @ 20:49:05
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0