ny bil JA tack

 Nu när man mår som en påse skit  kan man juh inte göra någe annat än att sitta framför datan/tv så varför inte glutta på en ny bil ;)

Jag har länge pratat om att köpa en ny bil.. en bra bil...rolig att köra osv

Just nu har jag en sådanhär

Toyota Corolla


Inte jätte snygg och inte jätte fräch...men helt körbar.. inga fel och startar i alla väder :)

Men som sagt vill ha en lite snyggare och frächare bil :)

Tänkte en sådan här trevlig liten sak :)

BMW Z3



Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Daniel

njaa hellre en BMW Z4 isånnafall men helst om de måste vara cab en Honda S2000 eller Nissan 350z cab

2010-09-09 @ 01:24:25
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: Stina

men jossan.. så där ser inte din bil ut. haha. det vet du va?

2010-09-09 @ 15:02:34
Postat av: Johanna

hahah ja vet men den var vit och ser nästan lika dan ut som min... fast min är nog till och med lite fulare ;)

2010-09-09 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0