Mina ögon svider...

...ändå intet trött efter en 12 timmars arbetsdag... haha jo fan jag är jätte trött men SUPER GLAD
 ALL yrsel är borta  :D weeeeee

Har köttat loss på ost/ carken idag :D synd bara att jag är så jävla viktig ;) heheheh  Nä men skämt och sido är det inte sååå jävla kul att komma tillbaka efter två veckor och det ser ut som någon bokstavligt talat slängt in en atombomb :S på hela avdelningen :S :S  


uch och blä

Men imogon är  lilla söta Ann där då vet jag att det kommer att gå kanoners ;)

Jag är också väldigt glad för jag har nyss träffat en person som jag tycker mycket om...Hoppas hoppas hoppas  på mycket

Blir ni nyfikna nu? aaa det ska ni bli för detta är en liten hemlis *fniss*





Mina fina ostar ;)

www.icastop.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0