Middag med majsan och Stina

As mysigt :)

Jag har juh varit ledig idag så pssade på att bjuda hem mina underbara vänner på middag :)

det blev potatisgratäng med fläskytterfile, beasås och en stor sallad :) Vi skrattade ch pratade som vanligt :) nu ligger jag här och är alldeles varm i kroppen :) ni vill säkert veta varför :P men det ska ni veta är en hemlighet än så länge ;) ska berätta snart men *fniss* 

Imorgon blir det gymmet sköönt :) man gör av med all överskottsenergi när man är där :) kan tänka på saker som man inte har varken lust eller ork att tänka på i vanliga fall... ja som lite terapi kan man kalla det för :) inte för att jag bekymmrar mig över någonting för tillfället :D

Har varken kännt mig så här lycklig eller sark på många år :) och det beror på enhel drös av olika anledningar :)

vad gör ni för att bli lyckliga? vad är era knep? 









Kommentarer
Postat av: HD

<3

2010-09-23 @ 00:53:10
Postat av: colombia_tjej

vad kul att läsa om att du är glad :) hoppas de är bra med dig du måste ringa mig och berätta..om du vet vad :) <3

2010-09-25 @ 19:07:27
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0