Mardröm

Vaknade alldeles kallsvättig inatt. fy fan .

Igår såg jag på ett av mina favoritprogram , Criminal minds :) Och avsnittet var riktigt läskigt:( Det var 3 tjejer som blev kidnappade och nerslängda i en källare.. kidnapparen sa att de måste välja en som ska dö om två ska få bli släppta! 

Inte nog med det var de de andra två tjejerna som som skulle döda den tredje :S ucsh läbbigt värre! 
Självklart drömmer jag mardrömmar av detta..

Drömmer att jag ska göra exakt samma sak fast med Stina och Majsan :( fy...  

vaknade alldeles blöt.. och tycker mig höra att någon är i min lägenhet.... har känt mig iaktagen i några veckor men antagligen bara inbillning :S anyway så blir jag stel som en jävla pinna och bara lyssnar....

varför reagerar man så ? Istället för att gå upp och kolla vad det är som låter och kanske försvara sig förfryser jag till is ....?

ljudet försvinner och jag rödd som en liten mupp sätter på Mamma mia halv tre på natten för att kunna somna om hahahahaha.. men det var nog inget med tanke på att jag lever idag ;) 

Som sagt jag är ingen ensamvarg...sover tryggast och bäst med någon... 

satt och letade igenom min kamera och hade ju totalt glömt bort att lägga upp bilderna från när jag och Stina var ute för några veckor sedan :P 



 
Jag efter några glas vin ;)



Stina efter några glas vin ;)


Vi två mitt i natten <3




Kommentarer
Postat av: Ehsan Momeni

Oerhört vacker!

Allt bra med dig? Vad har du för skoj för dig då?

2011-02-10 @ 19:50:25
URL: http://www.momeni.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0