Loser...

...Nr ett

som jag tidigare har berättat här stötte jag ju på Rikard Niklas bror 

Aja i vilket fall som helst.. skickade jag medelande till Niklas om hela historien

Jag: Nu har jag äntligen fått svart på vitt att jag är bättre än både dig och din patetiska bror... att jag är en bättre människa ! :D

Niklas: Ja vad kul. Rikard är ju som han är....

Jag: haha ja så sant så blablablab

Niklas: A men vi hörs och syns måste sova nu

Jag. skickade inte sms tillbaka

Varför? FÖR JAG VILL INTE HA NÅGOT MED SLAMPAN ATT GÖRA.... enda anledningen till att jag skickade sms till han var att jag ville påpeka att jag är bäst ;)  

Sen får jag ett sms i Lördag kl: 2.04 

vad ska du göra imorgon? har du lust att träffas och prata lite skit/ Niklas 

Jag: Vad vill du prata med mig om???

Jag förstår allvarligt talat inte vad problemet är ? tror idioten på riktigt att jag vill träffa han..

Har inget gemensamt med stans största slampa ;)


Fuck off !!!




.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0