Lite bättre...

...Idag  :) Liggsåren är ett faktum ialla fall ;)

Nåja ! är på benen ialla fall !!
Så varför inte  göra något bra av dagen?

Har öppnat balkongdörren och känner på den friska luften :D såååå härligt att det faktiskt är blå himmel idag :)

Min utsikt från mitt vardagsrum :D sååå nice !!!!


Även fast jag har varit sängliggande hälvten av min semester (sååå kul) NOT har jag faktiskt hunnit med några roliga saker :D

Dels var jag och min vän Linda Lindblom på IKEA... kan juh säga att jag tvingade med henne hahahaha
Har kollat in en möbel i ex antal månader nu... med tanke på att jag vill bli av med mina och Niklas ...som sagt tvingade med Linad till IKEA och vad sker jo möbeln som jag bestämt mig för är på REA weeeeeee 1000 kr billigare än ordinarie pris! YES
Slutade med att vi hade maraton genom hela varuhuset eftersom det bara fanns två kvar på lager :D och självklart norpade jag den näst sista WEEEEEEEEEE när vi var färdiga med hela shoppingdagen fanns det inga kvar mohahahaha

Så här blev det när allt var färdigt och kommit på plats :)



Riktigt fint tycker jag :)

har även piffat upp mitt sovrum med! som ni vet har jag juh en ny säng!

FÖRE

EFTER



Trevligt :)







Kommentarer
Postat av: jenny

vad fint du hade gjort med korten i sov rummet skit bra :)

du borde gå till en läkare och kolla upp vad det är som snurrar för dig hela tiden gumman <3 kram krya på dig

2010-09-07 @ 22:37:03
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: linda

fan va läckert! :D

2010-09-07 @ 23:43:51
URL: http://www.livetsomlinda.webblogg´.se
Postat av: Jen

Vart ju så mycket bättre!

2010-09-08 @ 15:00:30
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0