Konstigt!

Att man kan älta samma sak om och om igen! Jag kan inte fatta hur människor är funtade! 

Jag brukar försöka se saker ur andras synvinklar ... säga men det var kanske inte så han/ hon menade det har blivit ett missförstånd... jag menar alla har vi en god sida även fast man kan vara jävligt bitter och elak ibland.

Men det finns 5 personer i mitt liv som jag starkt tror på att det inte finns något gott i över huvud taget..

De två första har gjort min bästa vän sååå fruktansvärt illa så jag trodde inte det var möjligt

De två andra har har inget hjärta! Har man inget hjärta hur ska man då kunna älska?

Den femte är en helt fukt upp brud som ljuger och hittar på saker skrivit konstiga medelanden ...som inte är sanna.. även fast jag inte gjort henna någonting i världen!  Du kanske ska ta ett snack med killen du dejtar istället ;) 


Det roliga är att jag vet till 110 % att dessa 5 personer inte är lyckliga! De har många problem i sina respektive relationer samt i vardagen... jag kan bara säga good luck for you... Eran elakhet har redan straffat er  och så kommer det att vara så länge ni lever :)

 Men för att jag är en sådan godhjärtad liten varelse tänkte jag ge er ett littet råd: Tänk först och gör sen. kan säga att det lönar sig i längden :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0