Igår...

...Var jag för bakis för att kunna skriva ett jota :S

Brukar vara så hahahaha ... livet är kort måste ta vara på de få stunder då man faktiskt kan släppa loss och vara lite galen :D

Eller vad tycker ni?

I Onsdags gick juh jag och Claire ut.. Kvällen började med en flaska vitt för mig och rött för Claire

mmm såå gått sen vidar till ett ställe som heter Strömpis... En massa jävla folk... och ni vet ju hur jag blir när det är för mycket människor på för lite plats.... JAG FLYR I PANIK!!

Så vi gick till ett ställe som heter Ritz...tror jag !!!

Skumpa stod övert på drinklistan..såklart och vad ricker vi? Jo skumpa :P varör ska det vara såååååå gott för åhhh mi favvorit

Claire och jag efter en flaska vin

Jag :D

jag och Molly

Stackars Johan när två fyllekaggor srömplar in kl 4 på morgonen för att ja vad tror ni?
bada såklart ahahahaha ... med varsit glas vin i handen sitter Jossan och Clire som två idoter i badkaret!..
Man blir ju som sagt alltid hungrig efter en kväll på stan .. ELLER HUR?
En macka som efter ett tag flyter i badkarsvattnet samt keso och nyponsoppa över hela ansiktet hmm det är Våran grej tror jag ahahaha Skrattatscker är vi bra på..
Ett gott skratt förlänger livet :D


Lite mysigt var det allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0