Helgbesök

För finfrämmande i helgen ;) säger inte vem det är men aaa ni får hålla till tåls ett tag till ... vem vet kanske aldrig berättar ;) 

I vilket fall har jag storstädat badrummet!!! Tycker det är det stället som ska vara renast i lägenheten... proplemet är att det är såå extremt äckligt att städa toaletter och handvat så det görs sellan ... måste verkligen ställa in mig mentalt i flera dagar hahahahah

Och vi ska inte tala om att rensa avlopp ... JAG BOKSTAVLIGT TALAT KRÄKS :S såå ja varge gång avloppen ska rensas ringer jag på min kära bror eller mamma HAhAH själv går jag ut från lägenheten!

När jag kommer hem till personer som jag inte känner... tycker jag att det är viktigt att badrummet och toeletten är renast.. annars äcklar det mig och i värsta fall går jag hem HAHAHAH   usch och blä....

  
Nu är det kliniskt rent här inne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0