HAHAHA...

... Vilken LOSER HAHAHA asså jag dör ... jag måste bara få skriva av mig ... fan men vad jag känner mig bra :D
<Ni som har läst min blogg nu ett tag känner mig nog ganska väl ...med tanke på att jag skriver nästan allt här ;)

Det var så underbart härligt att träffa på världen största LOSER i kväll !!!!! 
som sagt jag var juh på tegel ikväll med min underbara bror och hanns vänner :) super kul :)

Så träffar jag på Rikard (Niklas Albinsson ...mitt ex) bror! Med tanke på att vi inte sett varandra på ett år så tänkte jag varför inte gå fram...säga hej och bara kolla läget ... så jag gör detta! och

vad får jag till svar: jo ehhh känner jag dig?

Jag svarar: ja med tanke på att vi kännt varanra i typ två år så ja det tycker jag att du borde ...

Rikard svarar: Nej det gör vi verkligen inte 

Jag: skarattar.. vänder på klacken och går min väg! HAHAHAHAHAHAAHA
 

Sen sätter sig muppen i ett hörn och sover... 

Anledningen till att han inte ville hälsa på mig ....
Vill ni verkligen veta ;) Ja det tror jag 

Som sagt Rikard har juh varit otrogen mot sin tjej Elin med min bästa vän .. snacka loser som inte kan hålla sig till en tjej.. eller var hon kanske för dålig inte kunde tillfredställa han ... Stakars -.. jag blir nästan leden när jag tänker på det... ja ja i vilket fall har Rikard varit otrogen... och när Niklas lämnade mig sa jag att jag skulle säga allt jag visste om alla.. Då menar jag ALLA!!! otrohets skandelaer osv ... jag menar det var inte bara Rikard som var otrogen ;)  om Niklas  inte gjorde som jag sa!! mohahah (varför jag gjorde som jag gjorde är en annan historia)

det  kan jag berätta en annan dag om ni vill veta ;)

Vilket fall.. det jag vill komma fram till är att människor med ett stort L i pannan ska spela dumma ,le ocg vara glada  ...inte ha massa gammalt groll liggande! Stackars människa.. Problemet är ju att Rikard vet att jag är en Tjej med rent mjol i påsen :D och han själv är en nolla.. han kan verkligen inte ta det hihihih 


En gång otrogen...alltid otrogen ... KOM IHÅG DET BRUDAR  :)

:D :D :D känner mig så stålt över mig själv idag så!!!!  

Jag vågade i alla fall gå fram och kolla läget... även fast jag fortfarande är jätte ledsen,, arg och besviken på Niklas  så tog jag steget att hälsa på hans familj :D Duktig flicka Johanna :D



  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0