FY FAN..

... Nu har jag jag mått så här i kroppen i 5 dagar... det går juh inte över hahah .. vågar inte sätta mig i bilen och köra ens ...tänk om jag åker av vägen :S ahha även fast  somliga av er skulle bli glada då ;)

Vilket fall tänk er att allt snururrar..rummet, väggarna, ja allt som en karusell. typ som när man druckit för mycket och när man lägger sig ner för att blunda snurrar det och du måste gå upp och spy... Exakt  så känner jag mig nu fasst det har pågått i fem dagar ungefär!

ÅÅHH och jag som verkligen ville gå och jobba idag... saknar det juh ¨ååå mycket :D det är ju bra i varje fall :D

Happ det blir väll till att ta på sig brillorna och glo rakt i i väggen i dah med .. HAHAH såå tragiskt!!!


Puss på er alla i vilket fall <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej Jossan!

Det kanske kan vara karusell-sjukan. En kollega till mig fick det, hon beskrev det som att allt bara snurrade runt. Men hoppas inte det är det!



Ha det bra! Kramar

2010-09-06 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0