Vknade alldeles svettig!

Fy fan att drömmar kan vara så verkliga uch och fy... Jag vaknade alldeles svettig och var tvungen att skicka ett medelande och fråga hur det var med personen ifråga!

Drömmen innehåll allt.... monster, spöken, ett gammal hotell och en galen brud... behöver jag säga mer? uch jag hatar mardrömar!! tur att det var ljust ute så jag slapp vara rädd i mörkret :S 

Det finns juh mycket trevliga drömmar också :D DEM drömmer jag nästan varje natt.. de brukar inehålla mycket närhet, ica, dans och en person som beyder väldigt mycket för mig :D

Nej vet ni det är så otroligt vackert väder ute så jag måste ta mitt morgonkaffe och sätta mig i solen tror jag :D Gör det ni me vet jag... bättra på brännan en aning ;)

kram och hej <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy mardrömmar e hemska! Sola lite åt mig me :-) Pusss

2010-05-21 @ 13:02:55
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0