Släpp loss för fan!!!!!

Min vardag går ut på att jobba, träna, umgås med vänner och familj!

Satt och pratade med en vän på facebook ikväll och han sa att det finns så mycket mer under ytan, i mig långt där inne någonstans!
Och ja det är faktiskt sant! Ni som känner mig vet!
Men ja jag kan förstå er som bara träffar mig på kvällar, helger och såklart på krogen kan tycka att jag är lite smått DUM I HUVUDET ;)

Ja jag är helt vild och fucking galen när det kommer till vissa saker, vilket jag anser att alla ska va! :D

Vad vore livet om det inte  en fest?
Och om ditt liv inte är en fest gör den då till en! nu fort som fain!

Våga släppa taget, våga vara fri, Våga ha noll koll, våga släppa loss! Nu nu nu

Med tanke på att jag har så otroligt mycket ansvar i vardagen så kommer jag  fortsätta att va en GALEN SUBBA när jag känner för det ;)

Livet är en fest! Behöver jag säga mer?...



...och är för kort för att inte leva det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0