Kungligt besök

Vaknade imorse och la märke till att min uteplats och parkeringsplats var avspärrad.. shit tänkte jag det är någon som har dött!!!
men så var det tydligen inte :D Det är så att kungapatet ska tydligen komma hit på besök och de ska gå rakt utanför mitt köks fönster.. lite coolt måste jag juh säga att det är :P

Till råga på allt så har min underbara söta JÄVLA KATT kissat ner hela hallen och min underbara säng TACK SAMSUNG...värdens bästa prisent någonsin.. kommer jag aldrig att glömma "SANT"

Aja Så påväg ner till centrum för att ihandla rengöringsmedel hittade jag ju såååå underbara skor :D som ropade på mig och ville bli köpta :D så jag kunde juh bara inte säga nej ;)



239 kr - som hittat :D

Nu ska jag en sväng till täby för att leta efter en klänning :D helst rosa !!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0