känns som...

... att jag inte gör något annat än att jobba och sova just nu... bläääää så därför har jag ine uppdaterat så mycket!!
jag gör juh inget hahahaha
 Men på fredag och lördag blir det fart på den gamla haggan!!!

På Fredag är det Garbos med vänner och kolegor och på Lördag fyller jag år :D det ska bli super nice
Bara fika med min familj och varar med mina underbara vänner som jag älskar mäst av allt på denna jord !

vad hade jag varit utan er? INGENTING, Ni har byggt mig känns det som!

När jag hittade tillbaka till er var jag ett vrak! Nu kan jag inte må bättre. Vi har skapat oss till något vackert och som övervinner allt ;) Fan vad jag ÄLAKAR ER!!!

Jag och mina tre änglar :D


Kommentarer
Postat av: Claire

Puss min underbaraste =)

2010-05-27 @ 22:20:02
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0