Idag...

...är en sådan där dag som jag inte gjort något vettigt alls!!!!


idag är en sådan dag som man vill göra en massa saker fast man varken orkar eller har lust!

Idag är en sådan där dag som man vill ha någon nära...och bara mysa i massor...nere vid bryggan i solnedgången...

Haha det är tur att man har jobbet att förlita sig på ;)
Igår ringde det en kund som ville ha tjock falukorv!!! TJOCK FALUKORV... tror ni att jag hade svårt att hålla mig för garv?

Svar ja hahahahah... jag var juh tvungen att springa runt och fråga mina kolegor vart fan den tjocka falukorven låg... och ja.. jag kan juh säga att de hade svårt att hålla sig för garv de med....

det känns just nu som att jag assosierar allt till sex nuförtiden... det kan juh bero på att jag just nu har grova abstinensbesvär!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0