Hemma igen

himmla rolig kväll igår :D

Det blev inte alls de kläder som jag hade valt ut hahahahah som alltid
blev svarta skor, svart linne och en militärkavaj!

nu ligger jag här och tar igen min bakfylla som jag gjort hela dagen typ hahah fast hemma hos Jenny 

Träffade nya vänner igå med jessika och Frida skiit söta tjejer :D

Förfest hemma hos Jenny sen vidare till Kabben där det var fullt ös 
Träffade Christel och Sara som jag ine sätt på år och dar känns det som!

Träffade även en person som jag gjort mycket ledsen tror jag! Jag sa till henne att inget hände och förlåt för att jag var så dum i huvudet! 
det känndes sköööönt att få säga förlåt även fast jag vet att du inte gillar mig



somnade i duschen som vanligt 
ja vad ska man säga  lixom sån är jag  



 Jag, Jenny, jessica och Frida


Jha du....


Frida, Jag och Jenny

Jha du hmmmm aaa så här ser jag ut

 

Nu ska jag kolla på Snabba cash :P sååå jävla het Joel Kinnaman kan du inte bara komma hit och ligga brevid mig en stund ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var så kul att se dig igen =)

hoppas du hade lite mascara kvar när du kom hem :P

<3

2010-05-10 @ 18:43:39
Postat av: johanna

hahaha ja skit kul jag hoppas att ni kommer den 5

nej jag kan jug säga att all var borta hahahah vet juh inte riktgt vad som flög i mig massa kännslor bara strömmade fram

hoppsa du mår kanon och vi måste ses snart :)

2010-05-10 @ 23:54:49
URL: http://flippermos.blogg.se/
Postat av: sara

jag gillar dig även fast du bara gråter när vi ses :) jag jag hoppas jag kan komma. Ska kolla och hör av mig... ja måste absolut ses snart, i sommar iaf <3

2010-05-11 @ 21:45:16
Postat av: johanna

hahahah vilken tur att du gillar tjurskallar;) någon behöver juh göra det med :P men kan du inte prata ihop dig med christel?

2010-05-12 @ 10:44:03
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0