23 år

Ett helt år äldre... Fan vad tiden går fort :D tänk när man fyller 30 det är inte långt kvar!!!
Nu har familjen varit här på besök och snart kommer mina änglar :D
Ska vi äta upp resten av tårtan som jag köppte idag :D
Jätte god faktiskt med choklad och jordgubbar på!!

 
Bakis ligan nummer 1 hahahahahah jag var juh på Garbos igår och Robin och Sandra var bara ute och fylla


Lilla Ansi kom och hämtade mig  så var vi här och fixade håret och donade i några timmar :D

sen drog vi till garbos :D riktigt trevligt ställe faktiskt. Tre danskolv med olika musik!!

Men som vanligt bara en massa drägg heheh jag slog nästan ner en kille som helt plötsligt börjad smeka min rumpa!!! asså jag blir mörkrädd på riktigt! människor har ingen klass över huvetaget!! är sååå trött på att ragga på krogen så det har jag sluta med!
Men kul var det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0