Vanlig Måndag

Vaknnde dagen efter en ovanligt god natts sömn :)

Fick veta att bror min är magsjuk nu...jag har nog smittat honom :S

Idag har det hänt i alla fall.. Jag kar klippt av mig allt hår aaaaaaaaaaa!! Det blev jätte fint tycker jag ...sååå här cooolt ;) Ni får se bilder sen eftersom jag inte hann ta kort efter, skulle direkt till arbetet och ja nu har det blivit fult med tanke på min Chark mössa hahah

Det är så jävla bra  nu sitter ja och smäller i mig en stor fet semla + en stor godispåse.. hmmm det ska bli skönt att återvända till gymet imorgon :)

Och ja just det va fan jag har träningsverk i mina ben... som fan... vad kan det bero på... att ja börjat gå som vanligt folk igen eller? Med tanke på att jag inte tränat på en veckaoch legat nerbäddad :S hahaha ja skumt i alla fall... 

Puss och kram bajs banan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0