Tänkar stund bara för mig själv :)

Idag när jag stod på löparbandet tänkte jag mycket på: Vad vill jag ha uppnåt inom 10 år?
hmmm ja du..några saker som jag absolut vill och som jag tycker är viktiga för att jag ska må bra!


1. Bli färskvaru chef i någon butik där efter butikschef och tillslut ICA handlare
2. Operera min näsa så att man inte ser rakt in i den... kan ni fatta att jag har en grisnäsa då hahahah 
3. Operera mina boobis... inte till bomber utan mer lyfta lite och forma... jag menar om 10 år då är jag 33 år då lär de ju hänga ner till knäna.....
4. Köpa mig ett hus
5. Köpa mig en rosa bil

Fem viktiga saker som jag vill ha gjort inom 10 år! vad tycker ni ? Låter det rimligt?

Vad har ni för mål? Vart vill ni komma med era liv?




Kommentarer
Postat av: Claire

Mycket bra grejer gumman =) boobiesarna kan vi ta samtidigt ;)



Puss

2010-03-30 @ 21:10:32
URL: http://cairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0