Sååå trött...

Idag!! kom verkligen inte upp i morse ..phu skulle ju på studiebesök på en massa butiker  för att få lite insperetation till mitt eget arbete och gissa om det gick bra :) Super faktiskt

Först var vi på ICA Kvantum i Viksjö. Super fin faktiskt. Stilren dock inte mycket lmat tips och dyligt! men om ni är i krokarna är det än super fin Kvantum faktiskt bättre än ICA Kvantum i Åkersberga....
Vi var även på City Gross i Stinsen, ICA Metro och hemköp i Täby centrum Jävligt ruttna butiker faktiskt blääää jag tyckte inte alls om dem! ICA Metro var till och med riktigt snuskig!!!!!!
Jag är så tacksam och stolt över att jobba på ICA Stop! Det är faktiskt en av Sveriges finaste butiker :)

Åk till ICA stop och kika in så kanske vi ses ;)

Bilder nedan kommer från ICA i Viksjö

Bröd avdelningen

Bröd igen ;)

Bröd igen

 

Fina Byttor till rom faktiskt


Snyggt och rent i carken! Dock gillar jag inte när man sivar upp salami och dylikt sådär :S


Samma upplägg i manuella osten som vi på ICA Stop har


Extremt trevligt demobord Vill ha!! Vill ha, Vill ha till min butik


Godislådor till pepparroten... Smart


Smarrigt gotte bord ;)



Man blir så sugen när men ser detta framför sig mmm  så här ska det se ut när man kommer in i en butik, om man inte redan är hungrig så blir man!!!

Vad tycker ni?
Vad är det första ni vill se när ni går och handlar?
Vad vill ni att det ska lukta?
Hur vill ni bli bemötta?

tacksam för svar :)

Kram på erså ses vi kanske thi thi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0