Paintboll

Igår var det en toppendag på jobbet... som vanligt ;)
Efter jobbet åkte jag och alla doodsen och spelade paintboll hahaha det var sååå kul
Såklart  vann mitt lag hahaha bara för att jag va med;) näää det Det var killarna som var så duktiga

Mitt lag var Micke, stefan, Niklas, och sebbe
Andra laget Freddan, Tomas, Joel och Amar

Jag sköt Joel och Freddan hahaha loser boda två:P

ÅÅÅ avd de ska få på jobbet sen
haha Sebbe var galen och Tomas satt och tryckte i ett hörn, Stefan, Niklas och Micke var bäst :)

Stefan


Jag


joel

Sebbe fick vara kyckling ;)


Stefan, Freddan, Micke, sebbe Joel

Efter matcherna drog vi och käkade hamburgare mmm vad gott ;)

Nu ska jag åka och träna sköööönt :)

kram på er så ses vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0