Melodifestivalfeber!!!

Idag är det en hel del som ska göras :)

Först käka frukost :)
Sen till Täby centrum med min kära mor :) vi ska handla lite
Sen vidare till Kristin på melllodifestival middag och skojigheter
Jag undrar vad jag skakomma med... hmmm man tar ju alltid med sig något till den man går på middag hos...

Alkohol...det dricker hon inte.... chklad.. ne då blir hon tjock... Blomma - den kommer  dö så fort hon tar in den i huset!!! aja vi får se vad jag tar med :) nått blir det väll...

Igar var det ett nytt härligt avsnitt av solsidan :D fan vad jag älskar det!  det är nog det bästa som någonsin har producerats !!!!!!!!!Eller vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0