Lyckad kväll :)

Som sagt jag var ju på Mellodifestival kväll hos Kristin igår

Rätt låt vann... tycker jag i alla fall!

Jag skulle ju återkomma med om bubblet jag köpte var gott och det var det! helt klar prisvärd 37 kr alkoholfri och super nice :) kan man ju köra bil sedan vilket jag gjorde!

När vi kom (jag och Anna) bjöd Kristin på lite förätts snacks

Hon hade tryckt ut runda brödskivor från lingongrova med en ägg kopp sedan hackat röd lök. På de små brödskivorna hade hon Philadelfia, Skagenröra, Brie ost, salami, Vindruvor och självklart den hackade löken super gott och enkelt.

Till dryck hade hon blandat fruktsoda och hallonsoda och skivat ner lime och Kiwi super enkelt och gott. Man kan dricka detta ur ett lite finare coktail glas så känns det lite mer lyxit :)

Till middag fick vi hemagjorda hamburgar med tilltugg
Grönsaker och Kristins hemmagjorda vitlöksdressing mmm smarrigt
Dressing:
Majonäs
Gräddfil
Vitlök
chili pilver(pyttelite)
smaka av

Till efterätt var det muffins med hemlagad glasyr och strössel och kaffe såklart ;)









Alkohol fri bubbel nice


Anna (super tjej)

Gottergrisar

Nu ska jag till faromr och käka middag 

Vi ses sen ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0