Lördag med vännerna

Idag har jag och Stina varit på tippen och slängt en massa SKIT från både henne och mig!!! SÅÅÅ sköönt
Sen sjusade vi Majsan till jobbet och hämtade upp Johanna som var i stan
Nu ska vi käka middag och Grilla för första gången i år :)

Så nu är all snö bort soppad från min altan och grillen är på!!!

Middagsgästerna blir Majsan, Kikki, Stina och Johanna!! Sen dyker kanske Stinas Joel upp och hanns vänn vi får se

På menyn står det:

fläskfilé två st marinerade i alround marinad
Sallad med tomat gurka avokado paprika gurka rödlök mm
Tomat och mozzarella sallad med rödlök olivolja och pepper mums
Bea sås (Jesses är godast)
Rostade potatisklyftor (fast) i ugn med peppar och olivolja

Ostar:
Gryer, permesan och Cheddar campange (supergoda) Finns att köpa på mitt jobb :)

Vin:
Gunthrum vitt vin (sött) gillar jag ju sötare desto bättre 

Eeftrrätt:
Grillad Banan med choklad 


helt störd kul kväll
hashah singstar och god mat sedan sportbaren


Tjejorna :)

Jag


Fläskfilé och potatisklyftor


Sallad, Tomat och mozzarella samt massor av ost :) sååå gottttttt


Kikki tycer att fläskfilén ser ut som två pungkulor...vad tycker ni?


Jag


Stina förklarar för Kikki vart G pungten sitter hos killar... mellan bollarna och anus hahaha



Jag äter grillad banan med glass

Johanna är kåt  hahah hon tar på Majsans sneda tuttar


Snaps...


Det kan ju aldrig bli tråkigt med singstar ;)

Puuuuuusssss



Kvällen slutade på sports bar med dans

Super  <3

Kram och hej

 

 




Kommentarer
Postat av: Claire

åååh.. avundsjuk =(

2010-03-23 @ 08:29:24
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0