Livet går vidare...

Underligt... hmmm hur man än beter sig eller vad man gör blir livet alltid lite enklare när man har sina vänner nära!

jag vill inte ens tänka tanken vad jag skulle göra om någon utav er försvann!.... Tänkte frigöra lite endorfiner idag så jag tränade efter jobbet!

mage och ben

Imorgon blir det axlar och rygg

Det finns så många snygga killar på sats.. synda att man både luktar och ser ut som en påse skit när man är där..haha

var vill jagvdå komma med detta inlägg ... hmmm jag har ingen anig - kanske att livet går vidare även fast man mist den man älskade mest av allt...Även fast jag inte älskar eller vill ha tillbaka  honom så skanar jag honom...

Men känslan går över när man hittar någon annan... men jag bara undrar... när kommer den dagen? 

Många tankar, få svar, och mycket virrigt runt om kring mig just nu känns det som :S

Jag tror stt jag är kär i en och har varit det ett tag nu...tråkigt att jag inte kan säga vem bara...
aja <3 till dig i alla fall ;)

Oj vilket virrigt inlägg hahah aja skit samma jag tror att ni alla har känt så som jag känner just nu ! virre pirre





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0