Konstigt är det...

Det är konstigt att man tror man känner en människa... man hänger lite som vänner, man snackar osv. den här personen snackar om att det väst den vet är folk som är dumma i huvudet och snackar en massa skit!!!
Denna person verkar ganska reko eller hur?

Sen kommer det en annan vän till mig och berättar massa saker om  vad den här personen har gjort med/mot henne.... verkligen psykopat gånger 10.000 om hmmm
Men det är som jag säger man kan ju inte lita på någon

Nu har jag kommit fram till att jag inte är någon bra människo kännare... bara dum och blåögd och tror gott om alla människor.....

Det är ju bra men det slår tillbaka på än själv så jävla hårt!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0