Kaffe tack!

Jag trodde jag skulle vara på jobbet kl 9 i morse... men ack så fel jag hade... kl 14 skulle ju jag ha varit där :S Jaha tänkte jag det är väll bara att åka hem då!!!

Jag skulle ju träna efter jobbet och tänkte ducha hemma så tog inte med mig några rena underkläder :S. Med tanke på att jag hade så mycket döö tid gick jag och tränade mitt på dagen... Utan underkläder:P nää men vet ni vad min otroliga kolega Stefan gör !! han går hem och hämtar tvål, handuk, kalsonger och strumpor till mig :) så nu sitter jag på jobbet med 10 storlekar förstora strumpo roch ett par röda kalsonger från H&M hahah

Som tack fick han en blomma :)

I vilket fall som helst kunde jag ju inte sova i natt... såå KAFFE tack om jag ska orka med att stänga ikväll:S

Tack Stefan :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0