Jag undrar?

Kan kärleken röra vid oss mer än en gång? kommar man någon gång få uppleva: jag gör vad som helst för dig?
Kan man få uppleva det romantiska någon jävla gång? Kan inte någen komma och ta mig med storm? Eller är det bara i äckliga fjoll filmer där man tjuter som en stucken jävla gris jävel det händer?

vad tror ni?
Är det ödet som bestämmer vem vi älskar eller är det vi själva?

Lär man sig att älska eller älskar man?

Är det vi som har bestämt hur man ska älska?

Hmmm inte vet jag ingen som har något bra svar?

ng>

Jag har iallafall kommit fram till att jag vill älska och bli älskad igen




Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 01:56:20
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0