Interessant

vaknade pigg och utvilad hemma hos farmor :)

Låg och pratade med Jenny på  msn hela kvällen igår (Sebastians ex) och vi hade så mycket att prata om... jag fick reda på massor av grejer om Sebastian som han ljugit om i vårat förhållande och vise versa ... hmmm man är kanske mer blåöggd än vad man tror... Aja varje fall kom jag och Jenny överens om att träffas idag så kl 10.00 kom jag till hennes jobb i Vaxholm! Vi pratade lite (underbar tjej för övrigt) och tog kort med kamera och mobil med varandra... Sen skickade jag en bild med oss två på till Sebastan där det stod

Här är min nya bästa vän!:) Lycka till i framtiden,  det kan du behöva ;)

Ni kanske tycker... Varför  lägger du ner tid och energi på den idioten? då ska jag tala om det för er. För det första tar det inte speciellt lång tid och för det andra fan vad sköööööönnnnt! He is going down mohahahaha

aja jag tycker vi var fina ihop Jag och Jenny alltså :)

Nu ska jag dricka kaffe med min underbara bror, sen gymma och vidare till jobbet så vi ses ikväll 23.30

Puss och kramis





Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag hakar garna pa och gymmar :-) Godis lat inte heller helt fel :-)

Nar kan du? :-)

2010-03-15 @ 15:14:43
URL: http://whataboutthislife.blogg.se/
Postat av: johanna

Ledig hela helgen på lördag ska jag och stina göra en heldag åka till tippen med allt gammals skit sen grill för första gången i år på min veranda :) ska du med

2010-03-15 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0