Helt vanlig Fredag

Jag hade ju tänkt mig att åka till Majsan titta på film och bara mysa :)Men så kommer Robin och Sandra och våldgästar mig hahah. Sprit har de med sig med ! I samma veva ringer micke från jobbet och frågar om vi kan byta tid självklart svarar jag så jag börjar inte för än 4 idag!

Tanken var att vi skulle dra till Sportan men Robin blev sur... Sandra och Maran fick dra själva 

Jag och bror la oss i soffan och såg en grymt spännande film Running scared sund att jag somna på slutet... får kolla det en annan dag. Men grymt bra

Solsidan är  ju också fantastiskt kollade igår säger bara en sak... vilket mästerverk!!!

Sandra och Jag :)

Sandra och Marran

Jag i min nya frilla :) är ju nöjd som fan

Kram banan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0