finns det något bra med...

SNÖ?
NEJ DET FINNS DET INTE!!!!

  • Det är kallt
  • Man får ha fula snö skor på sig
  • Man måstw soppa bilen hundra gånger om dan
  • Man får inte igång bilen
  • Man kör fast
  • Man halkar och slår sig
  • Huden blir förstörd
  • Det är kallt hemma 
  • Man är blek
  •  Man fryser

Fi fan vad jag hatar snö uch och fy

Nu över till det roliga heheh
Har get gymmet en redig omgång så nu har jag ont i kroppen!!! men det är det värt.
Jobbet har varit kanoon  så det får fem av fem toast!
Mitt liv består just nu av jobb och träning... Nu är jag verkligen redo att träffa någon man kan dela lite vardag med:) då slår det mig... hmm finns det någon där ute för mig mån tro... Joel Kinnaman kanske ?

aja imorgon ska jag ta mig en liten tripp till solarieöarna för att inte se ut som en blek liten FIS !

Puss och kramis
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0