En het massa som simmar runt i 400.000 år :S......

.... Lite svårt att föreställa sig jorden... den platsen vi levaer på!!!
Sitter och tittar på ett helt jävla mysko program om rymden :S man blir ju allvarligt retarded av att tänka på det.. ännu mer lyssna och se på det.

Forskare tror att vi kommer att gå tillbaka till the bing bang... Bevisen finns i de svarta hålen!!!! Blir ju snurring av mindre alltså!
jaja nog om det

Helgen har bara inneburit jobb jobb jobb därför så lite skrivande..

Fredag: Jag var bjuden på middag hos Jenny :) det var mysigt! När vi gick ut och tog en cigg vem tror ni kommer jo Sebastian aaaaaaaaaa börjar skaka i hela kroppen och tänker kom inte hit och slååååå migggg !!!!

Lördag: Jobb, Är så trött på kvällen att sova var till och med jobbigt

Söndag: Jobb, Idag när jag skulle grilla kyckling på jobbet kändes det sååå skönt att ta på den .. hahaha jag vet inte men det kändes som en härlig rumpa,  en fettig härlig rumpa blandad med en snopp hmmm jag är retarded tror jag men det var så mysigt att ta på den hahahaha (ja jag är lite störd tror jag och för lite sex allt fär länge sen)
 Sen middag hos Stina med Thea, kyckling Warps mmm gott



Kyckling warps

Ingredienser
4 st kyckling fileér
1 gul lök
5 dl cream fraiche
2 msk sambal olek
1 påse riven ost
Ett paket tortilla bröd

Så här gör du
1. Hacka och fräs löken
2. Skär ner kycklingfileérna och fräs tillsammans med löken så att de blir helt genomstekta.
3. Blande ihop allt till en röra ( cream frage, sambal olek, kyckling, lök)
4. Rulla in röran i tortillabröden och lägg i en ungssäker form
5. Strö över den rivna osen
6. Sätt in i ugnen på 200 grader i 10 min eller tills osten har smält och brödet är ljusbrunt
7. Servara med en härlig sallad

Smaklig måltid :)

Portioner: 3

Efter middagen och Thea smetet ner hela soffan med en halv tandkrämstub och ättit upp resten hahaha gjorde Stina mina naglar.. denna gång en egen komponerad färg med blått och vitt. Blev faktiskt riktigt sommrig och fin :)


Thea käkar tandkräm.....



Efter naglarna hade vi lite handmassage på varandra såååå sköööönt



Stina gör handmassage på mig
Sen kom majsan och gjorde oss sällis :) Hon vaxade mitt smalben... Lite träning innan Claire kommer och vaxar på oss... FFFFFAAAaNNN vad ont det gör!!!!!!!! Hon har ju gått den kursen nu så hon kan vaxa överallt och vart du vill ;)

Funderar på att gå en fransförlängningskurs och ha som extra knäck faktiskt :) kursen tar bara en dag och kostar ca 4000 kr hmmm a det vill jag :)

Då kan:
Claire: Vaxa och massera
Jag: Fransförlängning
Stina: Gele naglar 
Majsan: Nada 


 




Kommentarer
Postat av: Erik

"fettig härlig rumpa blandad med en snopp" haha jag gillar vad som forsigar bakom disken pa iica, och det kanns bra att det ar med karlek och inlevelse maten produceras haha

2010-03-29 @ 13:54:05
Postat av: johanna

haha allt jag gör är med kärlek :)

2010-03-29 @ 14:26:52
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0