Det känns sååå skööönt

Nu har jag äntligen varit och hämtat Samsung :) Han har varit på villovägar ett bra tag nu faktiskt.... Visade sig att någon hittat upp honom och tagi hem honom :S aja nu är han hemmai  varje fall :)

Har även pratat jättemycket med Jenny Sebastians ex.. Det känn såååå skööönt att få prata om allt som har hänt med någon som faktiskt har råkat du för samma idiot!!!! Även fast jag älskade Niklas och jag aldrig vill se någon utav dem två är det köönt att få prata om det! Sebastian är en ond människa. Jag tror att alla människor har något gott inom sig men han är verkligen ond!!!!! Psykopat rent ut sagt.. Vet inte allt som han har ljugit om för både henne och mig och säkert en massa andra med! Inte nog med det... kom han och hälsade påmig på jobbet för några dagar sen... jag blir verkligen jätte rädd vågr ju för fan inte gå hem själv... så det är alltid någon från jobbet som går med mig till parkeringen och alltid någon som möter mig hemma... får se om det lugnar ner sig om ett tag...
Igår erbjöd sig en kollega att följa med mig hem till dörren! tack så mycket säger jag bara :)

Aja känns underbart och har aldrig varit starkare som människa! än vad jag är just nu!


Samsung

Elvis

två stolta söta pojkar :)




Kommentarer
Postat av: Jen

Oh har du en blogg vad kul Kan man hålla koll på vad du gör och hur du lever :)



Tack för senast jag hade verkligen jätte trevligt och det var kul att umgås med dig igen efter alla år :) hopas du har det bra och krama kissen från mig :P



Kram Jenny

2010-03-18 @ 13:25:56
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja stört kul :) Frågade Linda om ni ville komma hit och grilla PÅ lårdag kväll? låter det som en kul ide? kramis

2010-03-18 @ 22:51:24
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0