Buhububu

Allt har gått fel idag!!!!!!

Uchs
Åker till gymmet -då har jag glömt mitt värmeskydd till håret
ska köpa lunch på mitt jobb - finns inga pengar på kontot -måste flytta över...
Ska dricka kaffe på jobbet- då är kaffemaskinen över full - tappar kaffe på hela golvet
Ska dricka kaffet -finns ingen mjölk

Och det värsta av allt!!!!!!

Jag är mitt uppe i mitt bästa sälj tempo och ska skära upp hummerpate...vad gör jag!!!! jo jag skär upp hela jävla fingret i ett snitt med en super vass filé kniv!!!!

jag börjar gråta som ett litet barn- släpper kniven och springer in till Peter
jag bölar och Peter lungnar :)
Mesig som jag är kan jag ju inte se blod på mig själv... illamående, svimmfärdig och gråtandes måste Peter leda mig till personalrummet  så jag inte tuppar av !!! där ligger jag i Chock i en halvtimme!!! och skakar som ett jävla asplöv
Super töntigt men vad fan jag klarar inte det min kropp reagerar så här.....

Resultatet...

...ett stort bultande,blödande finger med plåster tejp!!!!

Bhu bhu vem kan stoppa om mig i sängen?

Nu vill jag verkligen inte vara själv :( och så säger butiksansvarig Niklas K: Ja somliga gör ju vad som helst för att slippa jobba !!!
Hasse: Men vadå vad gör du när du har mens då?
Jag : Jag har ingen mens för jag käkar minipiller....


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 22:33:50
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0