Bakis dag

Varför händer det alltid en massa grejer när jag är i farten? En sak är ju sant och det är ju att man alltid har roligt när man är med mig!!!!!

jag skulle ju inte festa i helgen men vad är det det första jag gör? Jo åker in till stan och Peter där Magnus, Linda och Stina förkrökar!

skumpa för hela slanten ;) det är ju verkligen gott älskar det mmmmmm

Sedan var dedt vidare till bistron där Anton Körberg, Daniel Vestling och E-type var bland gästerna!
Peter börjar att blöda näsblod och då vänder sig en rysk maffia snubbe om och säger på rysk brytng : Jag vet hur det är! Här har du min nästuk... som om han trodde att Peter sniffat i sig en lina.... Peter ba ...jaha

Linda är så jävla rolig hon var så full så vi satte henne i en taxi hem :( synd men bra att du kom hem säkert :)

Sen vidare till White room där vi dansade och drack fram till sex

sen donken och vidare till Peter där jag full som en kastrull börjar bada badkar :) det är ju sååå sköönt!

Sen upp och jobba phu hektisk dag! med tanke på att jag inte riktigt kunde köra hämtade min snälla bror mig på jobbet TACK bror

Även stort TACK till Peter och Magnus för en super kväll och för lånet av badkar och säng


Linda och Stina i sitt nya hår :)

Peter och jag

Linda, Stina och Magnus

Puskalas för hela slanten

Jaha då



Skååållll!!!

Pusskalas






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0