Aj mitt knäääääää!!!!

Inget har blivit riktigt som jag ville... hmmmm lite pisk på jobbet inte kul.. tur att jag har kära Ann som stöttar och tror på mig :)
Ibland känns det som om det inte spelar någon roll vad man gör... det blir ändå fel *grrrr*
Jag, jocke och Ann gjorde ett jävligt bra jobb ialla fall idag... FAN vad vi krämade!!! hann nästan allt,

Men .. det kommer alltid ett men !! när jag är på väg till bilen med Jocke subblar jag på en jävla gallerplåt och faller som en rak, tung gammal möglig stock jävel på knänna .. ajajaj vad ont det gör
Där ligger jag på marken och kvider i några minuter hahaha som en liten bebis igen :s Men fan vad ont det gör Jocke fick köra hem sig själv i min bil :S 

Till råga på allt ont i knäna har jag sådan jävulsk träningsverk i min RUMPA  

Så här känner jag mig nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0