5 år sen

solen skiner och livet är sååå underbart :) Idag är det 5 år sen jag kom ut från sjukhuset :) tänk att tiden går såå fort! och jag har aldrig mått bättre :) Det är konstigt vad mycket man har varit med om...

Varför är det alltid så att de människor man älskar mest i hela världen alltid sviker? Kom och tänka på det i bilen hem igår....hmmm

Ingnting är givet..
ja att så här ska det va!  Allt kan förändras på en tiondels sekund!
En sak som jag lärt mig: Lev för dagen sluta oroa dig så ska du se att det löser sig.. okej själv kanske jag inte lever just så heheh men va fan man gör ju ett gott försök i alla fall ;)

vad tror ni?
Finns det någon för alla?
Det känns som att det aldrig kommer att ske!
Antingen är de upptagna, svin, bara KK, töntiga, för ytliga, för spinkiga, för korkde, för fula! hahah kanske har för höga krav :S vad vet jag ..men vad fan varför ska man nöja sig med det näst bästa?

Och som jag sagt tidigare trivs jag faktiskt väldigt bra med att vara singel... hmm eller försöker jag bara inbilla mig själv kanske?

Sluta tänka nu Johanna.. Ditt huvud kommer att explodera snart om du inte stänger av !!!!  





Kommentarer
Postat av: Michelle

Men.. inte är det väl fem år sen du kom ut från sjukhuset? Det är ju fyra, om du menar den gången då vi låg inlagda tillsammans, och inte året innan? Så lång tid har det inte gått, fast visst.. fyra år är ju långt det med, egentligen nästan en evighet. Men det var tider det, på sitt sätt. Hade ju aldrig träffat dig om vi inte hamnat där, och det är jag ju glad för att jag gjorde.. Förövrigt har jag hittat till din blogg, som du märker =) Kram till dig, hoppas vi kan ses snart! /Michelle

2010-04-12 @ 11:19:12
Postat av: johanna

:) Det är nog fyra år sen... hmm har ingen riktig tidsuppfattning men jag räknade från 18 till 23 det är ju fem år för vi var väll inte under 18 när vi låg där och dega hahahahah



ja vi måste ses anart =) du jag Amari och Tommy :) Ja här kan du följa min extremt retardade tillvaro som jag stortrivs med samt en massa annat skit hahahaha



nu iväg till gymet och fila till beach 2010 :P

2010-04-12 @ 13:15:19
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0