Vilken fest :D

ÅÅÅ vad det var nice igår  Vi sjöng singstar i timmar och rockade loss som fain :D Tack alla som kom och gjorde min dag/kväll!!! Tycker docka att det är dåligt av er som har sagt att ni ska komma men inte dyker upp eller inte  svarar när man ringer!!!

Detta gör mig extremt irriterad faktiskt!! här har man gått och köpt mat och dricka samt lagt ner själ och hjärta för att ni och jag ska ha en underbar kväll!! och vad är tacken? ett finger i ansiktet känns det som!!

Nu har jag avreagerat mig!! Så!! ... Då kan jag juh berätta vad vi gjorde istället!!! :D först kom Stoffe och Johanna förbi på en trevlig fika :D sen kom Joel och Stina och hjälpte mig att göra iordning för kvällen !! mycket mat och stora högtalare!
Vi dansade här i timmar samt sjöng singasar och herre jävlar vad det lät :S men det är juh det som är så fantastiskt roligt!!hahahaha

Inga grannar har klagat i varje fall phu ;)
sen vidare till sportan :) ett riktigt sunkigt ställe men med rätt sällakap skulle man juh lika gärna festa på en hög med sopor :D

Riktigt trevligt i varje fall :D


jag och Johanna

Aja baja Thea inte röra tårtan.....

..... oooääääää jo jag vill!!!!!!!!

Mina småbröder Milton och Melvin :D


Chefen och jag :D



Ann, Thomas, Joel, Joel Stina, Robin och Sandra

Robin och Sandra sjunger :D

Joel super glad


Robin, Joel, och Tompa


Jag, Thomas och Stina rockar loss :D


Stina och jag


KÄRLEK <3

Tack alla ni som var här!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0