Vårruset

Vår ruset gick av stapeln exakt 19.30 det var nice jag och Jessica gjorde sällskap runt 5 kilometer :D det gick faktiskt riktigt bra

bättre än jag trott med tanke på att jag inte är i min bästa sprinter form :P Tog mig runt gjorde jag i vilket fall !!!:D Sen efter var det pickning med hela gänget i det gröna! Mysigt men när solen gick ner blev det kallt brrrr en dunjacka hade varit sköööönt då! I vilket fall som hellt var jag inte hemma förän kl 23 så jag har sovit gott i natt :D

Jag, Ann, Mari, Yvonne och Katharina redo för att starta :D

Ann och Yvonne :D tur att vi fick riktigt bra väder!!!!!!!


Picknic i det gröna med sur leverpastej... BLÄÄÄÄ

Ann :D

 

Kramis alla söööta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0