Typiskt

Den enda dagen man har tid till att sätta sig och sola är det mulet och pissväder!! min vanliga luck..

Vissa saker gör mig jävligt irriterad!!!

Jag älskar mitt jobb! Det finns fan inge bättre!! synd att inte alla tycker som jag :S 

Jag gör fan allt!! Jag har juh för fan inget liv utöver jobbet!!!  Det ända jag gör är att sova och äta känns det som...

och då blir man så jävla besviken på sina kolegor när känner efter lite för mycket...

När jag kan ställer jag upp men nu börjar jag blli trött på det!!! Kan man verkligen vara sjuk varje vecka?
Jag bara undrar? eller har man ingen moral i kroppen????? och tänker på att det drabbar faktiskt oss andra som  gillar det vi gör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0