söndag

Mycket att göra tex att stääääädddddaaaaa i massor efter igår !!!! oj oj har kört nu tre diskmaskiner ;)
Nää okej inte så många hahah men nästan :D

har suttit vid polen det lilla jag hann såååå skkööönt :D Sen kom Stina Joel och Thea och grillade med mig :D super gott!! Detta är det bäata med sommaren!! att grillen står på bordet och att solen skiner :D


Thea hittade kattluckan och kom juh på att där kan man proppa ut saker.... jäkla unge ;)

Skulle vilja ta ett kvälls dopp nu... nackdelen är att jag är sjäv och att vädret = regn just nu hmmm inte så nice

kanske ska sova istället... kan jag det ? svar nej med tanke på att jag vaknade halv tre idag :S

Film och chips i min ensamhet just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0